תקנון אתר

כללי 

  1. ברוך הבא לאתר “היסטריה”www.histeria.co.il (להלן: ”האתר ,( “אותו מפעילה חברת היסטריהבע”מ ח.פ 515569291 (להלן: היסטריה” או ”החברה“), מרחוב מוטה גור 10, עכו.  
  2. האתר מאפשר רכישה מקוונת ממגוון המוצרים המשווקים על ידי היסטריה (חנות וירטואלית). הרכישה באתר, תתאפשר בכפוף לתנאים המפורטים להלן בתקנון זה (להלן: “תקנון האתר” או “התקנון”). 
  3. המשתמש באתר (להלן: “המשתמש” או “הלקוח”)נדרש לקרוא בעיון תקנון זה בטרם הגלישה והשימוש באתר ו/או רכישת מוצר באמצעות האתר. 
  4. המשך הגלישה והשימוש באתר וכן עיון במידע המפורסם באתר ו/או רכישה של מוצר כלשהו באתר מהווים הסכמת המשתמש כדין להוראות תקנון זה. מובהר כי המשתמש אינו חייב להסכים לאמור בתקנון זה, אך במידהוהמשתמש אינו מסכים לאמור בתקנון, המשתמש מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר ולא לרכוש באמצעותו מוצר כלשהו. 
  5. היסטריה תהיה רשאית לפעול באופן מיידי וללא התראה, על מנת למנוע את השימוש (לחסום) ממשתמש שהפר את הוראות תקנון זה ו/או שפעילותו באתר תפגע ו/או תגרום נזק מכל מין או סוג להיסטריה ו/או למשתמשים אחרים. 
  6. להיסטריה הזכות לעדכן את תכני האתר ואת תנאי התקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתה, ללא צורך במסירת הודעה מוקדמת כלשהיא ותוקפו של השינוי יחל מרגע פרסומו והודעתו לציבור באתר 
  7. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד (להלן:המוצרים), חלקן הינן תמונות שנמסרו על ידי יבואני ו/או יצרני המוצרים, ובכל מקרה, הן אינן מחייבות את היסטריה. 
  8. השימוש בתקנון זה בלשון זכר הינו לצורכי נוחיות בלבד, וכל האמור בתקנון זה מתייחס הן לגברים והן לנשים. השימוש בלשון יחיד מתייחס לרבים וכן ההיפך, לפי העניין.  
  9. כותרות הסעיפים הינן לצרכי נוחיות בלבד, ולא ישמשו לפרשנותו של תקנון זה.  
  10. כל סכסוך ו/או חילוקי-דעות שיתגלעו בקשר לתקנון זה, בקשר לתקפותו, יישומו, פרשנותו, ביצועו, אכיפתו ו/או בקשר לכל עניין הנובע ממנו ו/או הנוגע לאתר, יהיו בסמכותו הבלעדית של בית המשפט המוסמך בעיר חיפה, ולאף ערכאה אחרת לא תהיה הסמכות לדון בו. 
  11. אי שימוש בזכות כלשהי הנתונה להיסטריה לפי תקנון זה לא יחשב כוויתור על אותה זכות או זניחתה.   
  12. ביצוע הרכישה באמצעות האתר יתאפשר בכפוף לתנאים המצטברים המפורטים להלן, וליתר תנאי תקנון זה:

12.1.השימוש באתר הינו אך ורק לבגיר אשר מלאו לו 18 שניםבמידה והמשתמש קטין מתחת לגיל  18 או שמונה לו אפוטרופוס מסיבה אחרת (יחד להלן, לצורך תקנון זההקטין) כי אז נדרש הקטין לקבל את אישור האפוטרופוס הממונה עליו ו/או אישור הוריו (יחד להלן לצורך תקנון זה: “הממונים“) לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא,  באתר. על הממונים חלה האחריות ליידע את הקטין בדבר תנאי השימוש באתר וכן לפקח על פעולותיו. כל פעילות אשר תבוצע על ידי קטין באתר, תהיה באחריות הממונים ותחשב כהסכמה של הקטין ושל הממונים לאמור בתקנון. 

12.2.השימוש באתר מותנה בכך שלמשתמש יש בבעלותו תיבת דואר אלקטרוני פעילה, וכן כרטיס אשראי ישראלי תקף אשר הונפק ע”י חברות כרטיסי האשראי המוכרות ו/או בעל חשבוןPaypal  פעיל ומאושר.  

12.3.היסטריה תספק את המוצרים הנרכשים באתר אך ורק לכתובת תקינה וברורה, בשטחי ישראל המוסדרים ברשימת נקודות החלוקה של דואר ישראל. משלוחים ליעדים אשר לא נמצאים ברשימת נקודות החלוקה של דואר ישראל יבוצעו בתיאום מראש מול שירות הלקוחות ותוספת המחיר עבורם תהיה בכפוף למחירי חברת השילוח בכל מקרה, לגופו 

פרטי המשתמש

  1. בעת ביצוע רכישה באתר יידרש המשתמש להזין במעמד ההרשמה פרטים אישיים כגון: מספר זהות, שם פרטי ושם משפחה (במקרה של תאגיד- שם החברה ומס’ החברה) טלפון, כתובת תקינה בעלת מיקוד, כתובת דואר אלקטרוני ופרטי אמצעי תשלום. ייתכן שיהיה צורך בהזנת פרטים נוספים המתבקשים באתר. הלקוח מתחייב בזאת למסור את פרטיו האישיים וכי הפרטים שימסרו הינם מדויקים, מלאים ועדכניים והלקוח מצהיר בזאת כי מסירת הפרטים האישיים במהלך ההזמנה נעשית על פי רצונו בלבד ובהסכמתו המלאה. 
  2. מובהר כי במסגרת הליך ביצוע ההזמנה ובעת השילוח למסירתה ללקוח נדרשת זמינות מלאה של המשתמש באופן טלפוני ובקבלת מסרונים. במקרה של מניעה כלשהיא לקבלת מסרונים ו/או אי זמינות טלפונית,לא ניתן יהיה להשלים את תהליך ההזמנה ואספקתה והלקוח מאשר כי הדבר ידוע ומובן לו וכי במקרה כאמור, לא תהיינה לו טענות ו/או דרישות כלשהן כלפי היסטריה. מובהר כי במידה והפרטים שיימסרו יהיו שגויים, חלקיים או לא מדויקים, כי אז לא תוכל היסטריה להבטיח את ביצוע ההזמנה ו/או את אספקת המוצרים לידי המשתמש במועד המתוכנן. 
  3. הלקוח מתחייב בהצהרה זו ומאשר כי ידוע לו שמסירת פרטים כוזבים ו/או פרטים שאינם שלו במזיד נחשבת כעבירה פלילית וכי במקרה של מסירת פרטים כוזבים ייתכנו צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות בגין נזקים שיגרמו, במישרין ו/או בעקיפין להיסטריה בשל כך. 
  4. בעצם ביצוע העסקה באתר באמצעות כרטיס אשראי ו/או חשבון  Paypal מצהיר בזאת המשתמש כי כרטיס האשראי ו/או חשבון Paypal  באמצעותו מבוצעת העסקה הינו בבעלותו הפרטית או בבעלות תאגיד בשמו הוא מבצע את העסקה, וכי הכרטיס הינו בתוקף וכי הוא מורשה על פי כל דין ו/או הסכם לבצע את העסקה. 

ביצוע רכישה באמצעות האתר

  1. המחירים באתר נקובים בשקלים והם כוללים מע”מ בשיעורו בדין במועד הרכישה, ואינם כוללים דמי משלוח. 
  2. לאחר מילוי פרטיו הלקוח יידרש לאשר את ביצוע הזמנה )להלן:ההזמנה“). 
  3. התשלום בגין הרכישה באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי ישראלי בלבד או חשבון Paypal  ולא יתאפשר כלל תשלום עבור ההזמנה באמצעי תשלום אחר כגון: המחאות, מזומן ועוד. 
  4. עם אישור ההזמנה והזנת פרטי אמצעי התשלום, ישלח לדואר האלקטרוני של המזמין אישור הזמנה המכיל את פרטי ההזמנה (להלן: מסמך פרטי העסקה). 
  5. לאחר ביצוע ההזמנה יבדקו פרטי כרטיס האשראי באמצעותו בוצע התשלום עם חברת האשראי הרלוונטית, ועם קבלת אישורה של חברת האשראי, תישלח אל המשתמש הודעת דואל, בהתאם לפרטי ההתקשרות שמסר בעת הרישום לאתר, בדבר אישור הזמנה, הכולל את פרטי ההזמנה (להלן: “מסמך פרטי העסקה”).  
  6. בתשלום באמצעות חשבון  Paypalיתבקש המשתמש להזין את פרטי חשבונו הקיים ואףיוכל לבחור באופציה של פתיחת חשבון Paypal חדש במקרה ולא קיים. במקרה של תשלום באמצעות חשבון  Paypal  תאושר הרכישה וישלח מסמך פרטי העסקה רק לאחר קבלת אישור Paypal לעסקה. 
  7. הטיפול בהזמנה  והכנת ההזמנה לשילוח בפועל על ידי היסטריה יחלו רק לאחר שיתקבל אישור מחברת האשראי לעיסקה, בהתאם לנהלים המוסכמים בין החברה לבין חברת האשראי הרלוונטית,  וככל שהאתר נוקב במועד המשוער לאספקת המוצר, מועד זה יתחיל להימנות רק לאחר אישור חברת האשראי  (ולא ממועד ביצוע ההזמנה/הזנת פרטי התשלום באתר). 
  8. במידה והרכישה לא תאושר על ידי חברת האשראי, מכל סיבה שהיא, כי אז תוצג למשתמש הודעה באתר והחברה תהיה רשאית, אך לא חייבת, ליצור עם המשתמש קשר טלפוני או בהודעת דואל בקשר לכך. 
  9. למען הסר ספק מובהר כי אם לא יינתן אישור של חברת האשראי ו/או Pay Pal לעיסקה, לא יהיה תוקף להזמנה, והיא תיחשב כאילו לא נעשתה. 
  10. היסטריה אינה מתחייבת כי מחירי המוצרים ו/או השירותים המוצעים באתר הם המחירים הנמוכים ביותר בשוק ואינה עושה לגבי מחירים אלה מצג כלשהו, והיא  ממליצה לכל משתמשי האתר לבדוק את מחירי השוק של המוצרים ו/או השירותים המוצעים באתר טרם רכישת מוצרים ו/או שירותים אלה.   
  11. מעת ביצוע ההזמנה באתר תהיה רשאית היסטריה ליצור קשר ולשלוח אל הלקוח הודעות עדכון באמצעות דואל ו/או מסרונים, בדבר סטטוס ביצוע ההזמנה. 
  12. ככל שיתברר כי ישנה אי התאמה/סתירה בין ההודעות שנשלחו ללקוח בקשר להזמנה לבין רישומיה של החברה, יגבר האמור ברישומי החברה.  
  13. המכירה באתר הינה מכירה עד גמר המלאי אלא אם נמסר מפורשות אחרת. היסטריה אינה מתחייבת להחזיק בכל עת מלאי של כל הדגמים השונים מכלל המוצרים שתמונותיהם/פרטיהם מופיעים באתר. השלמת ההזמנה תלויה בזמינות המוצר במלאי החברה. במקרה שלאחר הזמנת מוצר באתר על ידי המשתמש, יתברר, מכל סיבה שהיא, כי המוצר אינו קיים במלאי החברה /או כי המוצר הקיים במלאי אינו ניתן למכירה ללקוח בשל פגם במוצר ו/או מכל סיבה אחרת, אזי, במקרה כאמור תוכל היסטריה, לפי שיקול דעתה, להציע למשתמש מוצר חלופי או, לחילופין, לבטל את הזמנת המוצר ולזכות את הלקוח בעלות המוצר המבוטל כפי שחושבה בהזמנה, במידה וכבר חויב בגינו, ובמקרה כאמור לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכך. 
  14. מובהר כי בתקופות מסוימות בהן ייערכו מבצעים שונים באתר כגון מכירות ייחודיות לעונות מיוחדות אוימי מכירות (“sale”) תהא היסטריה רשאית לקבוע ולפרסם באתר הוראות/תנאים מיוחדים למבצעים אלה, שיהיו שוני מהתנאים הרגילים לרכישה באתר.  
  15. במבצעים כאמור היסטריה תהיה רשאית לפרסם ”תקנון מבצע“, ובמקרה כאמור יחול על המבצע תקנון המבצע הרלוונטי, אשר יפורסם באתר, ובכל מקרה של סתירה בין תקנון המבצע לבין תקנון זה, יגברו הוראות תקנון המבצע. למען הסר ספק מובהר בזה כי בכל עניין שלא יוסדר באופן מפורש בתקנון המבצע, תמשכנה לחול הוראות תקנון זה. 
  16. היסטריה משתדלת להקפיד ולעדכן את מחירי המוצרים ודמי המשלוח באתר בזמן אמת (להלן: המחירים). עם זאת, לאור השינויים במחירים מעת לעת עלולים להיווצר פערים בין המחיר המוצג באתר לבין מחיר הפריט הרלוונטי במועד השלמת הליך הזמנה. אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב המשתמש לפי המחירים המעודכנים. למען הסר ספק, היסטריה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת ו/או קשורה לפערי המחירים כאמור. מובהר כי היסטריה רשאית לעדכן ולשנות את המחירים מעת לעת וללא הודעה מוקדמת והמחיר המחייב יהא המחיר שנמסר למשתמש בעת השלמת הליך הזמנה 
  17. לא יינתנו כפל הנחות/הטבות על פריטים הנמכרים באתר )אלא אם צוין מפורשות אחרת(. 
  18. היסטריה מפעילה גם חנות שאינה אונליין (חנות “פיזית” , להלן: “החנות הפיזית”). לא ניתן יהיה לממש באתר קופונים המיועדים לשימוש בחנות הפיזית, ואשר מקנים הנחה ו/או הטבה לקניה בחנות הפיזית. 
  19. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מובהר בזה לא ניתן לממש באתר מבצעים ו/או נקודות שמיועדים לחברי מועדון הלקוחות של החנות הפיזית, והרכישות באתר לא יאפשרו צבירת ו/או מימוש נקודות של מועדון הלקוחות של החנות הפיזית, ולהיפך,  לא ניתן לממש בחנות הפיזית מבצעים לחברי מועדון הלקוחות של האתר והרכישות בחנות הפיזית לא יאפשרו צבירת ו/או מימוש נקודות של מועדון הלקוחות של האתר.  
  20. לא ניתן לרכוש באתר תו מתנה (CART GIFT) באמצעות נקודות מועדון לקוחות שנצברו או קופונים שונים, ונקודות ו/או קופונים כנ”ל ישמשו, אך ורק, לרכישת מוצרים באתר.  

אספקת המוצרים לבית הלקוח /מען אחר

  1. המוצרים שנרכשו באתר יסופקו אל כתובת תקינה וברורה, שיציין הלקוח בעת הזמנתו. 
  2. במידה וכתובת הלקוח אינה ברשימת נקודות החלוקה של דואר ישראל ו/או מחייבת הובלה לקומה קומה שלישית ומעלה ללא מעלית ו/או הגישה אליה מוגבלת בכל דרך אחרת, דמי המשלוח יעודכנו בהתאם .  
  3. משלוח אל בית הלקוח או מען אחר שמסר המשתמש, לפי בחירתו, יבוצע בכפוף לתשלום דמי משלוח כמפורט באתר (להלן:דמי המשלוח“).  
  4. דמי המשלוח הינם בגין משלוח ליעד אחד בלבד, ולא ניתן “לפצל” הזמנה ולבקש כי הפריטים הכלולים בה ישלחו ליעדים שונים. 
  5. דמי המשלוח יתווספו למחיר הפריטים המצוין באתר. התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, שאת פרטיו מסר הלקוח במועד ההזמנה, יצטרף לתשלום הכולל עבור המוצרים שהוזמנו, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא. 
  6. היסטריה תפעל לספק את הפריטים לכל מען תקין בישראל, שהגישה אליו אינה מוגבלת, ובכפוף לתשלום דמי המשלוח, ואולם מובהר בזה כי המשלוח נעשה באמצעות חברת השילוח, כהגדרתה להלן, וככל שחברת השילוח אינה יכולה להגיע למען של הלקוח, היא ו/או חברת השילוח תיצור קשר עם הלקוח בניסיון לפתור את הבעיה, אך, בכל מקרה, היסטריה לא תהיה אחראית לעיכוב ו/או מניעה במסירת המשלוח ללקוח.   
  7. תעריף דמי המשלוח לגבי המוצרים השונים יופיעו באתר בדף המוצר ויכול להשתנות מעת לעת. מובהר כי תעריף דמי המשלוח הסופי והמחייב יהיה זה שיופיע בשלב אישור הזמנה ויפורט במסמך פרטי העיסקה, גם אם יהיה שונה מהתעריף שהופיע בדף המוצר. 
  8. שירותי השילוח יבוצעו באמצעות חברת שליחויות חיצונית (לעיל ולהלן: “חברת השילוח“) לפי בחירת היסטריה ושיקול דעתה, מעת לעת. מובהר כי היסטריה לא תהא אחראית למעשה ו/או מחדל של חברת השילוח. 
  9. היסטריה תפעל על מנת לספק את המוצרים שהוזמנו על פי התנאים ודמי המשלוח הנקובים באתר בעת ביצוע ההזמנה. מובהר כי מועד אספקת המוצרים המצוין באתר מתייחס לימי עסקים (ומבלי לגרוע מכלליות הגדרה זו, מובהר כי ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג, אינם נחשבים לימי עסקים( וכן, כי המועד לתחילת ספירת ימי העסקים יהא במועד קבלת אישור חברת האשראי/ Pay-pal לעסקה ולא במועד ביצוע ההזמנה ע”י הלקוח והזנת פרטי ההזמנה.לתשומת לב המשתמש, הזמנה שבוצעה באתר שלא ביום עסקים או ביום עסקיםלאחר השעה15:00 , תיחשבכהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת. 
  10. מובהר כי התחייבות היסטריה לאספקת המוצרים הינה בכפוף להשלמת התשלום על ידי המשתמש ואישור התשלום על ידי חברת האשראי וכן בכפוף לזמינות המוצרים במלאי. 
  11. לשם מסירת המוצרים המוזמנים לידי הלקוח במען שמסר, תיצור חברת השילוח קשר עם המשתמש לשם תיאום המסירה (באמצעות שיחת טלפון ו/או מסרונים ו/או כל דרך אחרת).  מובהר כי מסירת המוצרים ללקוח במועד תלויה, בין היתר, בזמינות הלקוח ובשיתוף הפעולה מצדו עם חברת השילוח. 
  12. היסטריה לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או לאי אספקה שייגרמו כתוצאה מחוסר זמינות מצד הלקוח ו/או מפרטי התקשרות שגויים ו/או לא מדויקים/מלאים שמסר המשתמש, וכן, לא תהא היסטריה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאיאספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות השבתות, אירועים ביטחוניים, נזקי טבע, סגרים, הגבלות הנוגעות למגיפות וכיוצב ובמקרה של איחור/עיכוב כאמור לא יהיה הלקוח זכאי לפיצוי כלשהו. במקרה של איחור או עיכוב באספקה צפויים ו/או הידועים להיסטריה מראש, תפעל היסטריה על מנת ליידע את הלקוח מראש בדבר האיחור או העיכוב הצפוי כאמור, בהתאם לפרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידי הלקוח במועד ההזמנה. 
  13. אם הלקוח יבקש לשנות  אתהכתובת למסירת ההזמנה לאחר שהמשלוח כבר יצא אל הכתובת שהוזנה באתר בעת ביצוע ההזמנה, הלקוח מתבקש לפנות למחלקת שירות הלקוחות של היסטריה ולתאם זאת עמה, והוא מאשר מראש כי שינוי כאמור יהיה כרוך בתשלום נוסף.  

ביטול עסקה

  1. המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמא 1981  והתקנות מכוחו (להלן, ביחד: “חוק הגנת הצרכן“), הכל כמפורט להלן (ומבלי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן): 
  2. ביטול העסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, או המוצר, לפי המאוחר מבניהם. 
  3. על אף האמור לעיל, אם הלקוח הינו הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר או מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח לנציג היסטריה, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. 
  4. לא ניתן לבטל עיסקה של טובין פסידים (כלומר, מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם לצרכן אחר או מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעוסק, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם) או של טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה או של טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהלקוח פתח את אריזתם המקורית. 
  5. את הודעת הביטול על הלקוח למסור לחברה בהודעה למחלקת שירות הלקוחות: בטלפון שמספרו 055-9903030 או בדוא”ל histeria.service@gmail.com או בדואר רשום לכתובתנו: מוטה גור 10, עכו, מיקוד 2426412 או באמצעות הקישור הייעודי באתר. 
  6. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הטלפון והזהות של המשתמש ומספר ההזמנה או לחילופין לצרף אליה את חשבונית העסקה ו/או פרטי זיהוי נוספים שידרשו לצורך זיהוי העסקה וזהות מבצע ומבטל העסקה וכן לפרט מה סיבת הביטול. 
  7. ביטל הלקוח את העיסקה, תחזיר היסטריה ללקוח, תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את מחיר העיסקה (או, אם הלקוח טרם שילם את מלוא העיסקה, את אותו חלק ששולם בפועל). 
  8. ההחזר יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו שולמה העיסקה, אם שולמה בכרטיס אשראי ו/או בהעברה בנקאית לחשבון הלקוח ו/או במזומן, הכל, בהתאם למקרה ולהחלטת החברה. 
  9. הלקוח מתבקש להחזיר את המוצר ללקוח באריזתו המקורית, ככל שניתן, ובלי שנעשה בו שימוש. תשומת לב הלקוח מופנית להוראת סעיף 14.ה.(ג) לחוק הגנת הצרכן, לפיו היסטריה רשאית לתבוע את הנזק שיגרם לה בשל כך שערך המוצר שהוחזר פחת עקב הרעה משמעותית במצבו. 
  10. ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או בשל הפרה של החוזה מצד החברה: 
    1. 10.האחריות לבדיקת הפריט הנרכש תהיה של הלקוח בלבד, ותשומת לבו מופנית למועד לביטול, כאמור לעיל (תוך 14 ימים מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, או המוצר, לפי המאוחר מבניהם). 
    2. במקרה של ביטול מהסיבות הנ”ל, על הלקוח להחזיר להיסטריה את המוצר:
      1. 2.אם המוצר נאסף על ידי הלקוח בחנות הפיזית של היסטריה (“איסוף עצמי”) על הלקוח להשיבו לחנות, על חשבונו. 
      2. 2.אם המוצר נשלח אל הלקוח, היסטריה תדאג להשבת המוצר אליה, על חשבונה. 
  11. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה כנ”ל:
    1. 11.מסכום ההחזר המגיע ללקוח יקוזזו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העיסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.  
    2. 11.החזרת המוצר להיסטריה תיעשה על ידי הלקוח, באחריותו ועל חשבונו, והוא לא יהיה זכאי להחזר כלשהו בגין ו/או בקשר לכך, והמוצר יוחזר כשהוא ארוז באריזתו המקורית ובלי שנעשה בו שימוש 

ביטול העסקה על ידי החברה

12. היסטריה תהא רשאית לבטל עסקה כולה או חלקה בנסיבות להלן: 

  1. 12.במקרה ונפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר המוצג באתר ובין אם בתיאור המוצר כפי שהוצג באתר. 
  2. 12.במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור, נזקי טבע, סגרים, הגבלות הנוגעות למגיפות וכיו”ב אירועים המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין. 
  3. 12.אם התברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית ו/או שאיננה בהתאם להוראות תקנון זה של המשתמש ו/או מי מטעמו. 
  4. 12.אם המוצר המוזמן סופק לכתובת לפי בחירת הלקוח ולא נוצר קשר עם הלקוח לשם מסירתו עקב חוסר זמינות הלקוח ו/או פרטי התקשרות שגויים/חלקיים/לא עדכניים  

13. הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתובת הדוא”ל אותה ציין הלקוח בעת ביצוע העסקה או בעת ההרשמה לאתר. במקרה זה, תבוטל העסקה והיסטריה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם. 

14. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענהו/או דרישה ו/או תביעה, מכל מין או סוג,כלפי היסטריה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה. 

שירות לקוחות

  1. נציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנוגע לתהליך הרכישה , רישום לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית השימוש ולהפוך אותה לפשוטה ויעילה. 
  2. ניתן לפנות אלינו במייל :  histeria.service@gmail.com או בוואטסאפ: 055-9903030 
  3. או בלינק צור קשר באתר היסטריה – www.histeria.co.il  

הגנה על ביטחון מאגרי מידע ופרטיות

  1. היסטריה ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע של הלקוח. פרטיו האישיים של המשתמש (שם, מספר טלפון, דואר אלקטרוני וכדומה) יישמרו במאגר המידע של היסטריה אשר אחת ממטרותיו היא דיוור ישיר. להסרה ממאגר המידע, יש לפנות בהודעה לשירות הלקוחות של היסטריה. 
  2. מובהר כי על מנת להגן על סודיות המשתמשים והמידע, פועלת היסטריה באמצעות פרוטוקול אבטחה לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer)  המשמש להצפנת נתונים ומידע מרגע הקלדתם על ידי הלקוח ועד להעברתם למערכת האתר. יודגש כי פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים, המבצעים פעולות באתר, אינם נשמרים באתר מאחר וחיובי האשראי מתבצעים דרך חברה חיצונית לסליקת כרטיסי האשראי, המאושרת ופועלת יחד עם חברות האשראי. מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בצורה מקוונת באמצעות רשת האינטרנט, אין באפשרותה של היסטריה למנוע באופן מוחלט  חדירות של גורמים זרים, הפועלים באופן בלתי חוקי, לשרתיה ו/או למאגר המידע ו ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור לשרתי היסטריה ו/או למאגר המידע אשר שמור בידי היסטריה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי היסטריה. כמו כןהיסטריה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה 
  3. לתשומת לב המשתמש: במעמד הרכישה הראשונה באתר יתבקש המשתמש לבחור האם מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורכי קבלת מידע תכני/שיווקי באמצעות הודעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים (הודעות (SMS אם המשתמש אינו מעוניין לקבל מידע תכני/שיווקי, לרבות, הודעות על מבצעים והנחות מהיסטריה, הוא יוכל לבחור שלא להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורך האמור, וכן יוכל להסיר בכל עת את פרטיו מרשימת התפוצה של האתר במקום המיועד לכך או בכל אמצעי אחר לרבות במסגרת כל הודעת דואר אלקטרוני ו/או מסרון (הודעות (S.M.S  שיקבל מהיסטריה. 
  4. השימוש בפרטי הלקוח נועד, בין היתר, לצרכי ניהול מתן השירותים ללקוחות וכחלק  משיפור חווית המשתמש, שיפור והעשרת השירותים והתכנים המוצעים באתר, שינוי וביטול שירותים ותכנים קיימים, התאמת תכנים ושירותים ללקוחות וטעמם, למטרות שיווק ו/או פרסום ו/או קידום מכירות ו/או מכירות, למטרת פניה ללקוח בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר של חומר שיווקי ופרסומי ו/או אחר בכל אמצעי תקשורת (לרבות ב SMS ודוא”ל) לרבות באמצעות טכנולוגיית עוגיות(Cookies) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי ו/או לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות וכו‘. מובהר כי המידע (פרט למספר כרטיס האשראי של הלקוח) עשוי להיות מועבר לצדדים שלישיים , ככל שהדבר יידרש לצורך מתן השירותים ו/או תפעול האתר ו/או מועדון הלקוחות ו/או לניהולו התקין של האתר( ובין היתר, בהעברת מידע לעובדי החברה ו/או לספקי האתר), והכל בהתאם להוראות התקנון ולכל דין. 
  5. היסטריה תוכל למסור פרטים כאמור גם לצרכים אחרים ככל שתידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי ו/או לפי דין ו/או על פי בקשה מגורם משפטי מוסמך ו/או לצורך סיוע לרשויות אכיפה ממשלתיות ו/או לצורך הגנה על ביטחון ושימוש הלקוחות באתר ו/או אם תתמזג עם גוף אחר ו/או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר וככל שהמידע יועבר לאותו גוף שיקבל על עצמו את הוראות מדיניות הפרטיות בחברה ו/או אם תעלה טענה ו/או יתעורר חשד אצל החברה כי המשתמש  ביצע מעשה ו/או מחדל הפוגע ו/או עלול לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים ו/או חשד כי המשתמש ביצע שימוש שיש בו משום לאפשר, לסייע ו/או לעודד ביצועו של מעשה בלתי חוקי ו/או חשוד כמעשה בלתי חוקי ו/או שימוש שיש בו משום הפרת תנאי מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם החברה. 
  6. רישום הפרטים באתר ו/או השימוש באתר מהווה הסכמה של המשתמש לכך שמידע אודות פרטיו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטיו יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה ו/או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש כדין. משתמש רשאי לדרוש מהחברה בכתב, כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר. המשתמש מוסר את פרטיו מרצונו החופשי. ידוע לו כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע אודותיו. האחריות בגין נכונות הפרטים ועדכונם הינה על המשתמש בלבד. 

זכויות יוצרים וזכויות קנין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני, מכל מין וסוג, לרבות, זכויות היוצרים וסימני מסחר, בתוכן באתר, לרבות עיצוב האתר, אייקונים (ICONS), גרפיקות, תמונות המוצרים, צילומים, איורים, קטעי וידיאו ואודיו, טקסטים, לוגו (LOGO) וכיוב (להלן: המידע) מוגנים עי חוקי זכויות יוצרים של מדינת ישראלו/או חוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות. המידע הוא קניינה של היסטריה או של צדדים שלישיים אשר התירו להיסטריה לפרסם את המידע נשוא זכויות היוצרים באתר 
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם או לעשות כל שימוש פרטי או מסחרי בבסיס הנתונים ובמידע המופיע באתר ואין להציג את האתר בעיצוב וממשק גרפי שונה מזה שקבעה לו היסטריה, לרבות שם החברה, שם המותג (היסטריה), לוגו (LOGO) , סימני המסחר של החברה, בין אם נרשמו ובין אם לאו, כולם הם רכושה של היסטריה בלבד ואין לעשות בהם שימוש כלל בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש. 
  3. המשתמש מכיר בזכויות היוצרים הקיימות במידע ומתחייב שלא לעשות כל שימוש כזה או אחר במידע או כל שימוש בניגוד לאמור בדיני זכויות היוצרים במדינת ישראל או בארצות אחרות ובאמנות הרלוונטיותאו לגרום לכל שינוי שהוא בכל חלק מהנתונים והמידע המופיע באתר. 

הגבלת אחריות

  1. האתר כולל תכנים (מאפייני מוצר/תמונות מוצר/הוראות הפעלה וכיו”ב) שנמסרו להיסטריה על ידי צדדים שלישיים (יצרן/ספק/יבואן/משווק) וכן קישור לאתרי אינטרנט המופעלים על ידי צדדים שלישיים, והיסטריה ו/או מי מטעמה לא תישא בכל אחריות לתכנים כנ”ל, בין אם שולבו באתר היסטריה ובין אם באתרים שקישור אליהם שולב באתר היסטריה. 
  2. היסטריה אינה מייצרת את המוצרים ואינה אחראית לטיבם, לתכונותיהם (בין אלו המתוארות באתר ובין אלו המתוארות על האריזה של המוצר) ו/או לכל מצג שנעשה באתר בכל הנוגע לפרטים האמורים, אלא בהתאם לאחריות המוטלת עליה לפי כל דין, והאחריות הבלעדית לטיב, איכות ותכולת המוצרים וכן למילוי תנאי תעודת האחריות, אם צורפה למוצר, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או הספקים ו/או המשווקים של המוצרים.   
  3. מבלי לגרוע מכל דבר אחר האמור לעיל, אם וככל שתוטל על היסטריה חבות בגין מוצר שנמכר על ידיה באמצעות האתר, חבותה לא תעלה על מחיר המוצר ששולם לה בפועל על ידי הלקוח.   
  4. היסטריה לא תישא בכל אחריות לכל שימוש בלתי מורשה, שימוש לרעה, שימוש שלא כדין ו/או שימוש במרמה שייעשה על ידי צד שלישי בכרטיס האשראי ו/או באמצעי תשלום אחר, באתר, על ידי לקוח.