מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות ביטול עסקה

1. המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן :”חוק הגנת הצרכן”) והתקנות מכוחו או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן;
2. ביטול העסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר ביניהם.
3. הודעת ביטול או בירור בנושא תעשה בפנייה אל מחלקת שירות הלקוחות של היסטריה בטלפון 0XXXXXXX, או במייל XXXXXXXX בפניה יש לציין את פרטי הלקוח בשם ומספר הטלפון ומספר הזהות של המשתמש ומספר ההזמנה (ו/או פרטי זיהוי נוספים שידרשו לשם זיהוי העסקה וזהות מבטל העסקה).
4. החזרת הפריט לידי החברה תבוצע באחת מהדרכים הבאות: מסירת הפריט בחנות, או שליחת הפריט באמצעות דואר/ שליח/ באמצעות שליח מטעמנו (עלול להיות כרוך בדמי משלוח בהתאם לסטטוס ההחזרה) ובתיאום עם שירות הלקוחות.
5. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה מצד החברה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם (להלן: “דמי ביטול”) והמוצר יוחזר על חשבון ובאחריות הלקוח.
6. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יהא הלקוח זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו) ואף אם לא חויב בדמי משלוח במעמד ההזמנה, בעת החזרה במקרה הנ”ל יחויב בדמי משלוח בסך 70 ₪ (עלות משלוח הלוך ומשלוח חזור)
7. דמי ביטול ו/או עלויות השילוח עשויים להיגבות מהלקוח על פי שיקול דעתה הבלעדי של היסטריה לרבות מקרים בהם ההזמנה המלאה לא חויבה בדמי משלוח אך לאור ביטול חלקה יש לשלם דמי משלוח וזאת בהתאם למדיניות המשלוחים כפי שמפורסמת באתר.
8. על המשתמש לבדוק את הפריט/ים מיד עם קבלת ההזמנה לידיו. במידה ופריט כלשהו התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או בשל הפרה של החוזה על ידי החברה יהא רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו.
א. בביטול בנסיבות אלה לא ייגבו דמי ביטול, כספו של המשתמש יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר אל היסטריה על חשבונה.
ב. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ושלא שנעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק.
ג. במידה והמוצר יוחזר ולאחר בדיקה ימצא תקין ו/או המוצר כפי שהוזמן במעמד ההזמנה יקוזזו עלות דמי המשלוח מסך ההחזר הכספי בהתאם למשלוחים שנעשו.
במידה ונבחר איסוף עצמי ועדיין המוצר שאספתם שגוי / פגום – באחריות הלקוח להגיע לחנות לצורך החלפת/ החזרת המוצר. אנחנו מחויבים לטפל במוצר או להחזירו לפי צורת המשלוח איסוף שנבחר במעמד ההזמנה.
ד. להיסטריה תעמוד הזכות לתבוע את המשתמש בשל ירידה בערך המוצר.
9. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה באשראי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר לפי התקנון. במקרה של ביטול חלק מן העסקה או החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו, היסטריה תחזיר למשתמש בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו בגין הפריט המוחזר.
10. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה שבוצעה באמצעות Pay-pal יבוצע באמצעות העברה בנקאית אל חשבון המשתמש, זאת בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. במקרה של ביטול חלק מן העסקה או החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו, היסטריה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו בגין הפריט המוחזר.
11. בכל מקרה, היסטריה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה ובהתאם לדין, לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ש”ח, לפי הנמוך מבניהם (למעט במקרה של ביטול העסקה עקב פגם או אי התאמה).
12. החזרת המוצר לשם החלפתו במוצר אחר או לקבלת זיכוי כספי תעשה בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנוהגת בהיסטריה, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש. החזרת המוצר תיעשה בצירוף חשבונית, בחנות או בשליחה המוצר לחנות ע”י דואר רשום/דואר שליחים, או שליח מטעם החברה בעלות דמי משלוח בסך XX, ובתנאי שלא נעשה כל שימוש בפריט, אריזתו לא נפתחה ולא הוסרו תוויות הפריט.
13. סייגים לזכות הביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
14. היסטריה תהא רשאית לבטל עסקה מלאה או חלקית בנסיבות להלן:
א. במקרה ונפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר המוצג באתר ובין אם בתיאור המוצר או תוכן כלשהוא כפי שהוצג באתר.
ב. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך ביצוע ההזמנה ואספקתה ללקוח באופן תקין.
ג. במקרה והתברר כי ההזמנה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית כלשהיא ו/או שאיננה בהתאם להוראות תקנון זה ו/או מי מטעמו.
ד. אם המוצר המוזמן סופק לכתובת ו/או הוזמן במיוחד לחנות לפי בחירת הלקוח ואולם לא נאסף במשך 14 ימי עסקים ו/או לא נוצר קשר עם הלקוח לשם מסירתו עקב אי זמינות הלקוח ו/או פרטי התקשרות שגויים/חלקיים/לא עדכניים בהתאם לתקנון המשלוחים.
ה. הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או במייל ו/או בכתב בפרטי יצירת הקשר אותם ציין הלקוח בעת ביצוע העסקה או בעת ההרשמה לאתר. במקרה זה, תבוטל העסקה והיסטריה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של הלקוח או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם.
ו. למעט בגין השבת סכום העסקה ללקוח כאמור, לא תהיה לקוח כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלשהיא כלפי היסטריה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.


תקנון משלוחים

בעמוד הקופה במעמד ביצוע ההזמנה ניתן לבחור את סוג המשלוח/ איסוף עצמי, זמן האספקה כולל את זמן ליקוט והכנת ההזמנה משתנה בהתאם לצורת השילוח.
רוב המוצרים יסופקו תוך 7 ימי עסקים לכל המאוחר מהיום שהמשלוח יוצא אליכם למעט פריטים שהוזמנו לצורך הזמנתכם.
חשוב לציין: זמני האספקה המופיעים בדף מוצר הם זמנים משוערים ויתכנו שינויים בזמנים.
• איסוף עצמי בחנות – ניתן לבוא לאסוף את ההזמנה במהלך שעות הפעילות כפי שמופיע באתר רק לאחר קבלת אישור מאיתנו כי ההזמנה מוכנה לאיסוף ולא ניתן להגיע לאיסוף עצמי ללא תיאום מראש, תישמר בחנות לא יאוחר מ- 30 ימי עסקים אלא אם כן תואם ואושר אחרת על החברה.
• איסוף מנקודות הפצה- ניתן לבחור באיסוף הזמנה מנקודות הפצה מוסדרות בעסקים שונים הקרובים למקום מגוריכם) מיועד לחבילות קטנות שמשקלן לא עולה על 3 ק”ג ושגודלן לא עולה על 30 30X30Xס”מ) מתאים בעיקר לפריטים קטנים כמו ביגוד, הנעלה ועוד, מומלץ ליצור קשר במועד ההזמנה על מנת לוודא שילוח לנקודת הפצה הקרובה לכתובת מגוריכם.
• דואר רשום – כעד 14 ימי עסקים (בכפוף ללוחות הזמנים של חברת דואר ישראל).
• משלוח עד הבית – כעד 7 ימי עסקים (יומי שישי, ערבי חג וימי בחירה לא נחשבים כימי עסקים), למקומות היסטריה וזמני האספקה והתפעול הם באחריות יצרן הריהוט בלבד.
• מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים במהלך היום כגון: מקום העבודה, בית ועוד.
• מעקב משלוחים- ניתן לבצע מעקב אחר הזמנות וסטטוס המשלוח באתרי חברות השילוח על ידי הכנסת מספר המשלוח ו/או קוד האימות שהתקבל על ידי החברה במעמד ביצוע ההזמנה.
• אזורי חלוקה ושילוח- ניתן לבצע חלוקה לכל רחבי הארץ למעט כתובות אשר אינם נמצאים באזורי השירות והחלוקה של חברת השילוח, במקרים כאלו יש לתאם פתרון אספקה מול שירות הלקוחות.

לשילוח של ריהוט ישנם מחירונים שונים אשר יופיעו כברירית מחדל בסרגל “בחירת סוג המשלוח” בעת רכישת פריטים אלו והתשלום עליהם ישולם למוביל בעת אספקתם ללקוח ולא באתר. 

 

סוג ההובלהמחיר הובלה
הובלה והרכבה שידה250 ₪
הובלה והרכבה מיטה250 ₪
הובלה והרכבה שידה + מיטה350 ₪
הובלה והרכבה שידה + 2 מיטות450 ₪
הובלה והרכבה 2 שידות450 ₪
הובלה והרכבה ארון450 ₪
ארון + שידה + מיטה650 ₪
הובלה והרכבה כורסאת הנקה150 ₪